altinay_aslan67 Hanımlar dün kontrolüm vardı dr’muz bu haftalarda boy uzunluğu sınır 20 cm olmalı dedi ama bizim bebişimiz 25 cm’miş bir sıkıntı olur mu acaba eşimle boylarimiz çok uzun da değil orta boyluyuz
Emel38 altinay_aslan67 20+4 33 cm idi .bizimki biraz uzun boylu olacak masallah.belki sonra durur.🤭..oğluşum olacak teyzesi .
Dilek0809 altinay_aslan67 fazla olması nasıl bir sorun yaratır ki bilemedim yer daralması gibi mi acaba? Genelde az olunca anneler panik olur maşallah sizinki büyümüş 🤗 doktorunuz ne dedi acaba
altinay_aslan67 Derdennis Rabbim herşeyden önce sağlık versin tabi insan her ihtimali düşünüyor bu dönemde.masallah sizin bebişede son zamanlarda daha çok uzadığını büyüdüğünü duymuştum
altinay_aslan67 Dilek0809 ilerleyen zamanlarda erken doğum olabilirmi diye düşündüm açıkçası sonuçta herşeyin azı da çoğu da tehlikeli olabiliyor