Valla dün aldım migrosta kampanya vardı 2. %60 indirimliydi bi an bi paketini 1 diğerini 2 mi alsem dedim sonra aman çabuk büyüyolar diyip ikisini de 2 aldım iyi ki öyle yapmışım eve ğeldim bi açtım ki 2 numara bez avcumun içi kadar 😂😂 bez stoklamak iyi bi fikir değil bide adet fiyatına vurunca çok da bi fark olmuyo