ErsinazYlmaz canım normalde benim ilk üç ay düşük tehlikesi vardı onu atlattım çok şükür 13+4'te yani geçen pazar kahverengi akıntım oldu pazartesiye kadar doktora gittim senin kanaman olmuş olması imkansız diyo bebek suyu kesesi gayet iyi diyo, doktorlada papaz olduk yalancı durumuna düştüm sinirlerim bozuldu ya🙄🤦