Hanımlar merhaba, normalde hassas cildim vardır ve ben atar yüzüme ama hamilelikte lekeler daha bir arttı ve belirginleşti. İlk gebeliğimde böyle değildi. İyi gelecek birşey var mı? Krem,serum, peeling vb gibi . Tabi hamilelik ve emzirmede de kullanılabilecek birşey. Bir de günlük kullanıma uygun kullanıp memnun kaldığınız BB krem marka önerilerinizi alabilir miyim? ☺️