Tansucevizci Kızlar size bir sorum var ben 34+4 günlük hamileyim bazı günler halsiz oluyorum ve bu halsiz olduğum gün içinde bebeğim çok hareket etmiyor bu normal mi sizlerde de oluyor ilk gebeliğim korkuyorum ❗️ Şimdiden cevaplarınız için çok teşekkür ederim 🙏🏻
aymira_27 Tansucevizci Bende 34+5 günlük hamileyim Bnde halsizlik cok ve iştahsızlık var. Bebek hareketlerinde azalma var Bnde cok korkuyorum🤦♀️
Mucizemmmmmmm Tansucevizci hep kontrol et canim oynuyomu oynamiyomu diye konuş karnini oksa , oynatmaya çalis
Mucizemmmmmmm Tansucevizci arada bir ışık tut karnına çok uzun süre oynamazsa, internette daha bir iki bisey yaziyodu canim hareket ettirmek için çok uzun süre oynamadigini farkedersen onlari dene
Tansucevizci aymira_27 aynen bende öyleyim canım haftaya pazartesi kontrolüm var doktorum izinde erken gidecektim ama inşallah normaldir bende birde gebelik şekeri var insülin diyet kullanıyorum
aymira_27 Tansucevizci İnşallah herşey yolundadır sag salim kucağımıza alırız benim konturolime 1 haftadan fazla var daha🤦♀️
Mucizemmmmmmm Tansucevizci ne demek canim benim rabbim kucagimiza sağlıkla almayi nasip etsin kendimden biliyorum, az bi oynamasa endişeye kapiliyroum oynasın diye neler yapiyorum oynayınca icim rahatlıyo valla😍😍