Kızlar merhaba Sat’a göre 34+3 günlük hamileyim yalnız geçen hafta bugun doktora gittiğimde doktorun usg cihazına göre 34+4 gözüküyordu hangisini baz almalıyım bilmiyorum fakat sormak istediğim su bugun sabah kalktığımda sırtımda bir ağrı vardı adet olacakmışım gibi ve hala o ağrı geçmedi uzandım geçmiyor kalkıyorum yürüyorum oturuyorum geçmiyor sizce bu yalancı sancı mı yoksa gercek sancı mı nasıl anlayacağım ve sizce ne yapmam lazım doktor kontrolüm haftaya carsamba ilk hamileliğim ve cevremde soracağım kimse yok o yüzden sizlere sormak istedim.şimdiden teşekkür ederim cevaplar için🙏🏻