Berfingnc bizde bebeğimle 12+2 gnlüğüz, muayenesinde yani dün, erkek gibi ama net bişey demiyorum demişti. ilk günden beri erkek hissediyorum ben.
Bir tane kızım var, allahın izniyle. Cinsiyet fark etmiyor sağlıklı olsun, vatanına hayırlı evlat olsun yeter. 💕