Ysn Gizem957 ilk bebeğimi 26 haftalik kaybettigim icin bundan sonraki gebeliklerim hep riskli kategoride ve perinatolog takibinde olacak
iremgun Gizem957 ilk bebeğimi 18 haftalıkken kaybettim o yüzden riskli gebelik kategorisinde takip ediliyorum
Zeyzey77 Gizem957 kese etrafında kanama vardi. Bir kaç sefer kanama oldu hastanede yattım. Bir sefer parça geldi 15 haftada rahim ağzında aralık vardı. O yüzden sürekli yatıyorum ağır iş yürüyüş filan yasak . İlk doğumda erken olduğu için bunda da erken olma ihtimali var
Gizem957 Ysn 26 haftalık mı 😔 normalde yaşıyor diyoalr 25 haftadan sonra neden kaybettiniz li tansiyon fln mı
Nisansimge Ysn Başın sağolsun canım bende ilk bebeğimi 26 haftalıkken doğurup kaybetmiştim sonraki riskli gebelik olarak geçmişti
Ysn Gizem957 Allah ömür vermezse 38de de doğsa yaşamaz ben böyle düşünmüyorum açıkçası Allah ömür verirse 24te doğan da yaşar nasip kısmet
Basak0503 iremgun riskli olsak bile belli bi aya haftaya kadar yine bişey yapamıyoruz diyorlar, sizde ne gibi şeyler ön planda tutuluyor neden riskli gebelik 😕 benimde riskli ama bişey yapamıyorlar Allah’a emanet yavrum.
iremgun Ysn aynen öyle yiyecek ekmeği suyu varsa rabbim yaşatıyor. Vardır her şerde bir hayır. Rabbim tekrarını yaşatmasın inşallah bizlere
iremgun Gizem957 suyum geldi neden olduğu net bir şekilde bilinmiyor maalesef. Rahim ağzı yetmezliği olabilir diye bu gebeliğimde dikiş atılacak 13.haftada. siz de mi riskli gebesiniz?
Brfutryaki Gizem957 suyumuz azmış ve gelişimi 2 hafta geri her hafta dr kontrolüne gidiyoruz şimdi 27 olduk şükür 34 e kadar gelebilirmiş şuanlık bakalım nasip 🙏🏼🙏🏼
Gizem957 Brfutryaki su az oldugu için mi gelişimi geri yoksa farklı Bi sebebi mi var olsun sizin haftanız ilerde ben daha 24 hafta dayım
Brfutryaki Gizem957 evet su azlığından geri ama kilosu boyu haftamızın önünde biraz karıştı kafam 🤷🏻♀️
Brfutryaki Gizem957 korkma allah yardım ediyor öğrendiğimde 22 haftalıktım devlette konsey kararı alcaz dediler kaçtım başka dr gittim şimdi çok 27 olduk gidiyodu çocuğum hiç yok yere