Kızlar benım gıbı kese kucuklugy olan varmı sonradan buyuyen bugun doktora gıtım ve kesen gelısmemıs dedı ve morlim cok bozuk 4 senedir beklıyorduk cocuk olması ıcın 4 kez ine tedavı yaptık ve bu ay kendılıgınden oldun ılk gıtıgımde sıkıntı yoktu dr dedı bu hafta kese gelısmemıs aynı kalmıs en fazla bır ıkı hafta daha beklerız sonra gelırmemisseb dusk kendılıgınden yapmasa aldırırz dedı benım gıbı olupta sonrada gelısen varmı kesesı