Hatice4446 ben kendi isteğimle sezeryan olacağım doktorum 39 dan önce almam dedi anne ve bebek açısından herhangi bir sıkıntı yoksa dedi o yüzden 39+2 ye gün aldık çatı muayenesi falan olmadım olmamda, eğer doğum erken başlarsa belirlediğimiz günden önce yani ne zaman olursa olsun sezeryan yapacağım dedi, pazartesi günü sezeryan olacağım inşallah 🌸