Minikarpuz MaysaBade normal olursa 18 Nisan sezeryanda 8 Nisan :) bakalım nasıl olacak bende çok merak ediyorum hastaneyi ama bilgi yok
Minikarpuz MaysaBade amin inşallah. Allah sizede sağsağlim kucağınıza almayı nasip etsin. Benim doktorum dışarıdan. Sadece doğum için orayı kullanıcaz