Ozsa azar azar al şimdilik 5 takım al o yerer baya idare eder seni ayaklı donlar var onlar çok iyi oluyor kısın benim evim doğalgazlı ama brbekler banyo yaptıktan sonra çabuk üşüyolar bebeklerini yıkadıktan sonra önce basını kurula bebekler başlarından üşürlermiş ben üşümesin diye küçük ısıtıcı kullanıdım hala daha kullanıyorum her banyo yaptırdıgımda açıyorum iyi oluyo buda bi tavsiye kaç haftalıksın