Fqtma herkesin bünyesi farklıdır, doğurduğu çocuk da farklı olur. Ortalama 3000-3500 arası deniliyor fakat bu kaç bin kadının ortalamasından alınan bir rakam. Bence bu rakama takılmayın. Bebeğin kilosu az diye sağlıksız olmuyor ya da fazla olunca sağlıklı olmuyor. Ben 2.200 gram doğmuşum. Abim de o civarlarda doğmuş. Diğer abim depremden dolayı erken doğum olmuş 750 gram doğmuş. Ama hiçbirimizin sağlık problemi yok. Bence Canınızı sıkmak yerine etrafınızda size bu tarz konuşabilen kişilerle aranıza daha fazla mesafe koyun. Benim yengem 4-5 aylık hamileyken benim su anki halim kadar göbeği vardı (8 aylık hamileyim.)