Merhaba hanımlaarrr iyiki burasi var ve içimizi dökebiliyoruz bundan bir ay önce dusuk tehlikesi vardi bebeğim 9 haftalikti igne verdi dr ve kanamam kesildi surekli yattim devlet hastanesi olduğu için arayıp konuşacak bir dr da yok gece bir agri saplandı karnıma sabaha kadar gecmedi ve tuvalete çıktığımda yine koyu kahverengi bir su gibi akıntı olmus ağrıda hafif hafif var iki gün 9nce kontrolde hiçbir tehliken kalmamış dedi ve igne ilac vermedi simdi ben korkmalimiykm randevusu da gidemiyoruz boyle gebelik yaşayan varmi