Brckymk Ec2907 normal canım bak bende 5 + 4 üm yinede bulantım yok sadece kasığım arada agrıyo bel ağrım var birde gögüsümde şişkinlik var
hanibazen Ec2907 çok normal ben o ara kapadokyada tatilde atv tepesindeydim düşünün 😂 inşallah sizin öyle olmaz ama benim 6. Haftada bir başladı bulantıı ayyy hatırlamak bile istemiyorum. Bulantısız devam eder umarım gebeliğiniz hayırlı olsun bu arada 🌿
Merve-1109 Canım ben 6+6 yım bende hala bulantı yok dua et olmasın ben dua ediyorum inşallah başlamaz diye bel ağrım ilk haftalarda vardı o da geçti şimdi birtek göğüs hassasiyetim var canım hiç kafaya takma
ilkcan64 Ec2907 bünye meselesi erkekler mide bulantısı yapmaz diyor Dakar ben 29 haftalık oldum ara ara mide bulantım devam ediyor
Esray_ Ec2907 6. Haftadan sonra başlıyor genelde. Bhcg hormonu artışına paralel ilerlediğini ve bu hormonunda 6. Haftadan itibaren yükselişe geçtiğini 14. Haftadan sonra azaldığını söylüyor doktorlar.