Zehra-Onur Merhaba bugün 40haftalık olduk muayeneye geldim ara ara sancım cıktı doktor alttan muayene etti henüz kanala inmemiş acılma yok dedi ugrastı sancıları tetiklemek için böyle olupta sancıları sıklaşan dogum yapan varmı acabaa