heyecanlibekleyiss Dr. Neriman Çelik ilk dogumumu kendisinde yaptım. 2.ye de ona gidiyorum. Bilgili ve ilgili bir dr. Benim sağlık problemim olmasına rağmen hamilelik sürecimi güzel yönetti. Kendi clinigi var. İstedigin hastanede doğum yaptırıyor. Bu da avamtaj bence hamileyken kontrol için bile olsa hastane ortamına giriyorsun clinic olması daha iyi koronalı günlerde