Sarenin_annesiii kaç haftalıksın? Kadın doğumcum sık sık kan tahlili istemedi benimki ama sağlık ocağı takip ettiği için her ay kan ve idrar tahlili yapıyor kadın doğum doktorum e nabızdan görüyor sonuçlarımı zaten sağlık ocağında yaptırıp doktoruna sonuçları gösterebilirsin.Benim biraz düşüktü kan değerim 11.haftada magnezyum ,demir hapı ,balık yağı, d vitamini yazdı bana 30 oldum hepsini hala kullanıyorum kan değerim düzeldi ama hala kesmedi dedğim gibi değer iyi olsa bile hamilelikten dolayı düşüyor doğumdan sonra bile devam ediliyormuş bir süre kullanmanda bir sakınca yok bence yine de diğer kontrolünde sor aklında kalmasın.İlaçsız geçsn istiyorum diye de düşünme bence sen ve bebeğin için sonuçta çoğu hamile kullanıyor zaten.