Kızlar bende hafif düzeyde gebelik şekeri tanısı konuldu diyet falan dikkat ediyorum her neyse ama her sabah açlık testlerim 45-50 falan çok düşük sınırın altında çıkıyor hep ara öğün de yapıyorum aslında ama yine de çok düşük bunun bebeğe herhangi bir zararı olur mu ? Bilgisi olan paylaşabilir mi benimle lütfen