terelelli81 28. Haftadayım 2 hafta önce 1000 gramdı . Hga1c 5.4 iken hamilelik ile 6.7 ye çıktı doktorumun tavsiyesi ile insülin pompasına geçtik . İnsülin pompası iğneye göre çok daha konforlu ve rahat şeker düzeylerimde iyi bazen akşamları yükseliyor. Yüksek şeker bebek için takibi tehlikeli ama ben farklı bi doktora görünmen gerektiğini düşünüyorum çünkü her doktor riskli gebeliklerde uzman değil , seni strese sokup daha çok şekerinin çıkmasına neden oluyor olabilir.