Merhaba anneler birşey soracaktım dün ikili yarama testi yapildik ense kalınlığı sınırda dedi doktor ve başka bir hastaneye sevketti 2.4 ense kalınlığı burun kemiği normal herhangi bir sıkıntı yok ama ense kalınlığı sınırda dedi ilk 2 olarak ölçtü sonra baya yaklaştırdı inceledi 2.4 dedi böyle olanlar var mı aranızda acaba yarın diğer hastaneye gideceğiz inşallah herşey normal çıkar