Hfs_1907 bende öyle oldum yalnız benim can acısından oldu bir tane stajyer hemşireye denk geldim özel hastane bide burası kan yolu açacak damarımı 3 4 parmak gerisinden iğneyi sokmuş orda bastırıyor damara gitsin diye iğne 🙄 o sırada ellerim terledi başkası geldi hemen diğer kolumdan açtı 1 dkda ona dedim ellerim terliyor iyi değilim diye adam baktı benim midem bulandı gözlerim karardı adam biraz ayaklarımı uzattırdı bende hemen su vurmasını istedim yüzüme 2 3 dk sonra kendime geldim biraz.. Ama 2 saat 7/4 şekilde gezdim hastanede 75 MG verdiler bana şekeri içtim tadı güzeldi 3.kan alışında düzeldi her şey.. Benim hemşiredendi yani