elcn4139 ben hiç memnun kalmadım çocuğum tuvaletini yaptığında çekmiyor sızıyor ortaya toplanıyordu pamuğu hiç memnun kalmadım. Prima kullanıyordum pahalı olunca slepy geçtim pişman oldum bir paket çöpe gitmişti neredeyse ger primaya dönmüştüm 3 sene önce , şimdi direk prima aldım oğlum için nasipse