Esralacn Kızlar merhaba 10 gün önce gebelik şekeri çıkmıştı 10 gündür diyetteyim bebeyim artık böyle az hareket ediyor çok üzülüyorum sizce neden bilgilendirirseniz sevinirimmm çok üzülüyorum
YaseminBatrk Esralacn kaç haftalıksınız. Bazen siz çok yorulunca da bebek az hareket eder . Uzanıp dinlenmeye özen gösterin bir de allahım sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inş
Gizem957 Esralacn yemediğimiz den ne yiyoz ki perhizde gibiyiz ondan benim de aynı senin gbi hareket az birkaç gündür
Bsmlh Esralacn ben 3 hafta bitti diyetimde korkmayın beslenir ben listeyi alıp kdogumcuma koştum kendısı bile listen çok güzel onla alakalı degıl bazen uyur uyanık donemleri degısıyor dedi
Bsmlh Esralacn evet diyet hiç fire vermiyorum tokluklar çok güzel de benım açlıklar 90/95 di sabah 105 çıktı onu ayarlamaya çalışıyoruz kısmetse gelişim için suyumda az Cumartesi bakalım drum ne diyecek