Nslhnsntrk 36 demek 1 ay erken doğması demek . Şuan bebeğin kilosu ne kadar Kİ 1 ay erken almak istiyor , Allah 40 hafta biçmiş tam gelişimini saplamak için . Öyle olsaydı 36 da biterdi gebelik . Yani benim düşüncem bence gidebiliyorsa başka bir doktora gidip sor . Doktordan doktora bazen farklılık olabilir . Makina ile ölçüyorlar bir cm geniş alsa örnek veriyorum karın çevresini bebeğin 4 hagta büyük çıkar . İçini ferah tut Allah’ın izniyle sağlıcakla kucağına alırsın . Benim bebeğim de 10 gün önden gidiyor ama doktorum 37-38 de alırız gibi bir şey demedi . Şuan 36 hafta oldum 10 gün olan gelişim 1 haftaya düştü .