Ogretmenanne11 ben 24. Haftamdayım. Bana da 13′te vermişlerdi, o zaman biraz midem hassastı. Ben kendimde ilaç işe ilgili şunu farkettim, sabah aç karnına içtikten hemen sonra kahvaltını hazırla, en geç yarım saat-bir saat sonra filan yap ki mideni bulandırmasın. İlaç üzerine açlık gelince mide bulantısı yapıyor.