masalsmomm Arkadaslar haziranda Allahın izniyle dogum yapıcam simdiden düşünmeye basladım sünnet olayını küçükken yaptırmak daha kolay oluyor diye biliyorum oyuzden 1 aylık falan olunca yaptırmak istiyorum bilgisi olan varmı?