Selinn27 Merhaba yarın için Ahmet Yılmaz’a randevum var detaylı ultrason için giden var mı ya da bilgisi olan var mı nasıl doktor ilgisi,alakası,güzel bakıp inceliyor mu cd vs diyorlar veriyor mu acaba 🤔
iremgun Selinn27 merhaba, olmuş bir ay kadar ama acaba detaylıya kaçıncı haftanız da Gittiniz ve Ahmet hocanın numarası var mı acaba nette 850li bir numara var doğru mu? Daha haftam erken ama genelde 3 4 hafta sonrasına gün veriyorlar diyorlar o yüzden belki erken almam gerekir diye sormak istedim. Teşekkür ederim 🌸
Simge16 Merhabalar ben detaylı için kendisine gittim biraz soğuk bir doktor ama bebeğin tüm ayrıntılarını inceledi 1 saat sürdü güzel fotoğraf alabilmek için baya uğraştı yürüttü merdiven inip çıkmamı istedi. Rapor ve cd birde 6 adet renkli fotoğraf verdi
Selinn27 Aysenurr123 merhaba sadece 450 tl ödedik gayet ilgiliydi her detayını ayrı inceledi 1 saatten fazla sürdü renkli resimler cd vs güzel bir dosya hazırladı 👍🏻
Selinn27 Sumc evet gittim gayet güzel geçti son derece ilgili her detayını inceledi tekrar tekrar baktı 450 tl ücret ödedik memnun kaldım 👍🏻
Aysenurr123 Peki detaylı ultrason sonuclarınız cıktıktan sonra kendi doktorunuza tekrardan muayene oldunuz mu? Malesef hem ultrason hemde kendi kadın hastalıkları doktoruma çıkarsam baya maliyetli olucak da malum pandemi dönemindeyiz yarının ne olacagı belli olmuyor
Selinn27 iremgun Merhaba 21+3 gittiğimiz hafta gayet ilgiliydi memnun kaldık 450 tl de fiyat ödedik bize doktorumuz vermişti numara öyle randevu almıştık ama internette çıkan numarası da direk muayenenesidir oradan randevu oluşturabiliriz,özellikle randevu alırken detaylı ultrason için diye belirtirseniz iyi olacaktır 👍🏻 şimdiden hayırlı sonuçlarınız olsun 🙏
iremgun Selinn27 çok teşekkür ederim 🌸🌸 çok yardımcı oldu verdiğiniz bilgiler sağolun. İnşallah güzel sonuçlar alırım sağolun🙏 size de sağlıklı gebelikler, sağlıkla gelsin inşallah 🍀