Deryaercin Kizlar benim 27.haftadan beri basi asagidaydi bugun hastaneye gittigimde doktor basi yukarda dedi boyle bisey yasayan varmi 33 haftaligiz su an
KayaSahinMoms Deryaercin Ben de 28. Haftada aynı şeyi yaşadım cuma günü tekrar gideceğim belki dönmüştür diye umut ediyorum. Ama eğer hala ters duruyorsa da yapacak bir şey yok. Tek sorun normal dogum değil sezeryan olmak başka bir problem olmaz zaten.
Zeyzey77 Deryaercin 36-37 haftaya kadar süresi var. Bende ilkte 33 haftada dönmüştü mesela ..seninde hala dönme ihtimali var
Mores Deryaercin 28de baş aşağı 32de makat geliş 35te yine baş aşağı olmuştu. Bebişin keyfi nerede yerindeyse orada oluyor 🥰 en hayırlı zamanda en hayırlı doğum şekliyle dünyaya gelecekler inşallah 🤗
Nurcannnnnnn Deryaercin canm bence dönmesini bekle şimdiki doktorlar hop szryan diyolar hemen bana öyle yaptılar çok pişman oldum şimdiki doktorlar hep kolaya kaçıyor yaparsın şöyle olur böyle olur diyen yok kalma geldikçe snrlenyrum hala..
Deryaercin KayaSahinMoms sezeryan olmayida hic istemiyorum mecbur kalirsak yapacak bisey yok ama normal doğumu cok istiyorum
KayaSahinMoms Zeyzey77 İnsallah bizimki de döner ya normal doğum istiyorum bende. 31+4 deyim bende hep dönsün diye dua ediyorum valla 🤲
KayaSahinMoms Deryaercin Ah bende istemiyorum canım ama hakkımızda hayırlısı neyse o olsun hem bizim için hem bebek icin 🤲
Deryaercin Nurcannnnnnn donmustu simdi tekrar makat pozisyona donmus umarim bir daha doner beklicem tabiki son ana kadar
BurcuLice Deryaercin bende 26. Haftada gittim makat gelişiydi ilk gebelikte olurmuş ilerleyen zamanlarda dönmesini bekliyorum inş döner on ana kadar dönebilirmiş ihtimal var yani üzülmeyin
Mom092 Deryaercin benim oyleydi normal dogum pozisyonundayken ters dondu zorunlu sezaryen oldum 37 ye kdar bekledik donmedi artik gun almamiz gerekiyodu 38+6 da dogum yaptim