begummm26
Eger bebegin cok kucuk dogmayacaksa Sleepy 1 numara alma, 2 numara al ikisi arasinda cok az fark var ve 1 cok kucuk gerçekten. Prima alcaksanda 40li olanlardan al stok yapma memnun kalmazsan elinde patlamasin, deneye deneye markani oturtursun. Fazla alma cok cabuk buyuyor diyolarda gunde 10 defa biz bez degistiriyoruz 2-3 saatte bir tuvaletini yapmis oluyor bekletmeden aliyoruz hemen. Bence her iki markadan da al 40li ikisinide dene. Ama sleepy 2 numaradan basla. 1 numara benim elimde kaldi gidip 2 aldik