Merhabalar dün detaylı renkli ultrasona girdim 20 +3 haftamdayım ama doktor jel sürüp o aleti o kadar sert bastırdı ki hareket etmesı ıcınmıs bebeğin bır ara canım acıdı hala rahim kısmım acıyor baya bastırdı bebegı hareketlendırmek ıcın kendımde az kılolu bir bayanım acaba ondan mı yaptı bebegı görebilmek ıcın hareketlendırmek için ,cok şükür gördük herseyine bakıldı. Ama bastırdıgı için vajınamın ust kısmı acıyor hafıf bastırınca ben dünden sonra acımaya basladı sızde de oldu mu bebeğe zarar vermez dımı aletı bastırması sonucta anne karnı 7 kattan olusuyormus ve amnıyon sıvısıda var. Ne bılım öyle sert bastırdı kac kez ılerı gerı yaptı korktum cok bısey olur dıye