160620 Kızlar günaydın ben şu anda 30. Haftamdayım, gebelik şekeri yüklemesi yaptıracağım ama geç kalmış olabilir miyim en geç 28. Haftada mı yapılması gerekiyor? 30. Haftalarında yaptrıanlae var mı şimdiden teşekkür ederim🙏🏻
Msydn6 160620 24-26 haftalarda yapılıyor siz geç kalmılsınız sanki doktorunuza söyleyin gerek görürse yaptırın bence 🤷🏻♀️