Merhaba hanımlar 🤚
Doğum oncesi kişisel temizliği nasıl planlıyorsunuz? Ben şuan 31+4 oldum ve ilk doğumum olacak. Şimdiye kadar ağdaya gittim ve tüylerim çok seyreldi ama şimdiden sonra hep hazir olmam lazım ve ağda içinde bir süre beklemek gerekebiliyor. Jiletle yapamıyorum çünkü malum karnımın altını goremiyorum. Zaten yapsam bile (ki yaparken venüs kullanmistim) cildim hassas olduğundan çok tahriş oluyor. Bir akıl verebilen olursa çok sevinirim nasıl bir yol izlesem bilemiyorum doğrusu.