Aysegrbzr Merhaba ben 23 haftalık hamileyim dün doktor kontrolüm vardı ve doktor bebeğin kafasının olduğu bölgede çok su olduğunu söyledi bu su bebek için çok iyi birleşmiş. Bu konu hakkında bilgisi olan var mı?