Kızlar günaydın nasıl gidiyor hamilelikler bakalım 😊 benim size sorum cok yuksek riskli gebe oldugum için ve ilk bebisimde 36. Haftada doğduğu için doktorum 32. Haftada ciğer gelistirici igne vuracağını söyledi suan 31 olmak uzereyiz . Sorum şu ki bu iğne bebegi erken gelmesi için tetiklermi vurduran var mi herhangi bir problem oluyormu acaba