Hulyaaordu insallah canım bizimle de paylaş güzel haberlerini. Annelik duygusu tam bir delilikmis gerçekten ilk kese var mı sonra bebek var mı acaba kalbi atacak mı diye diye geçiyor günler. Kalbini duydum 1 ay sonra gel dedi çatladim resmen acaba kalbi hala atıyor mu ya sorun varsa diye ama çok şükür bir gittim kimildayan gerçekten bebek gibi görünen bir hale gelmisti. Sanırım tüm ömrümüz onlara kaygılanarak geçecek ama sağlıklı olsunlar da bir şekilde alışırız 💕