merweeilbey1 angels_-mom bizde 26+2 olduk çok zor gidiyor kasık ağrılarım var bebeğim çok aşşada ve makat geliyor tekmeler sürekli aşşada çok hareket edemiyorum yürüyemiyorum belime vuruyor ağrısı
angels_-mom Busra_0738 aynen oyle bende kendime o şekilde teselli veriyorum korkan da etsen de bir şekilde çıkacak diyorum 😁
zeynepbalci Meritmm ben öyle olunca dayanamıyorum beklemeye iki kaşık pekmez yiyip uzanıyorum hissediyorum öyle, ama şeker yani tavsiye edemem pek siz bilirsiniz 🌸🤗
zeynepbalci Kimsenin hazır olmamasına sevindim ya ne güzel 😍 biz de 27+2deyiz inşallah aşımın ikinci dozunu oldum, hala eksiği var gördükçe alasım geliyo hele Şubatta size de bişiler oldu mu kızlar ben mi abarttım diyorum ama öncesinde pek bişey almamıştım
angels_-mom zeynepbalci şubat indirimi gerçekten çok güzel ben e bebekten baya bişiler aldım ama hala kargolarım gelmedi çok yoğun sanırım. Bende her gördüğümü almak istiyorum 😊
zeynepbalci angels_-mom benimkiler geldi ya ama sistemde hala gelmedi diye görünen siparişler var sistemlerini hiç beğenmiyorum yakınımda olsa gidip alıcam😅
angels_-mom zeynepbalci İnternet sitesi magzadan daha ii ve düzenli geliyor bana da magzası cok dagınık ve istediğimi göremiyorum 🙈
Zeyneperen angels_-mom arkanızdan geliyorum bende 28+3 sadece giysi felan aldık eksikler 35 haftada başlıcam artik
Hamileyim-mutluyum angels_-mom. Canım ufak tefek şeyler dışında çoğu ihtiyacımızı aldık park yatak aldık ama içine yatak süngeri gerekiyor onu alcaz bu arada 28+5 haftalık olduk çok şükür henüz kıyafet yıkama işine girmedim 30 haftadan sonra yapmayı düşünüyorum onları herşey yolunda Allaha şükür şindilik heyecanla prensesimizi bekliyoruz❤❤❤🐣🐣
angels_-mom Hamileyim-mutluyum bizim dee ufak tefek şeyler kaldı canım bende senin gibi düşünüyorum 30.haftadan sonra kıyafet yıkayıp çantamızı hazırlayacağız inş
Hamileyim-mutluyum angels_-mom çok kıyafet almasım zaten yaz bebeği olduğu için hastane çıkışı 2 tulum bolca zıbın ağız mendili çok aldım bir se nevresimler vs.2 günde biter inşallah