angels_-mom biz 26. Haftamızın ortasındayız kızımla. Sezeryan olacak . Çanta filan hazırlamadım . Beşik , araba , giyisiler , bez , ıslak havlular , biberon aldım birde kendime dogumda giymek için gecelik 🙏🏻Biraz daha eksiğimiz var . Alıyorum alıyorum hala birseyler eksik 🙏🏻 Çantamı da aldım sildim havalandırdım ama daha çok erken hazırlamadım🥰