Esra_80_ Kızlar BİM’e bu tarihte bebiş için ürünler oyuncaklar vs geliyor alacak olanlar varmı ☺️ Wee Baby nin emziği ve biberonu geliyor alacak olanlar veya önerenler varmı ☺️
Emel91 Esra_80_ canım biberonların sızdırdığını duydum bi kaç kişiden ben philips plastik takım olanından almıştım ama yinede bimdende cam biberon alıp koycam denemekde fayda var ☺️
Dorukunannesifatma Esra_80_ emzıgını kullanıyorum bebegım 1 haftalık kullanıyoruz , biberonda aldık bı sıkıntı yasamadık ıkısı de güzel 👍🏻🌸
Nurcannnnnnn Esra_80_ biberonu çok iyi ben kullanıyorum da emziği almayın bence ucu büyük çünkü benm bebeğim onu ememiyor ucu küçük olanlardan aldım ama biberonu mutlaka alın hiç avent galan almayın buruda kullanablyolar ben mmnunum
Ahsennurrrr Esra_80_ masrafa kova alicam ilk önce nasipse 😂 Bı tanede hastane çıkışı hemde organik kumasmis baya uyguna gelio gerisini beğendiklerini göre
Esra_80_ Ahsennurrrr ben geçenlerde şoka gelmişti aldım hemen 😂e bebekte ki ile hiç bir farkı yoktu ☺️🙊
Ahsennurrrr Esra_80_ evet yaa bende onları almayı unutmuşum çünkü 😂 file almicam çünkü onunla yikiyamiyom ben oğlumda kullanmamıştım zaten 32 haftadayim son eksikler artık
Esra_80_ Ahsennurrrr fileye kullanışlı diyorlar ama ☺️🤷♀️Bilememedim bak şimdi Maşallah baya kat etmişsiniz ☺️😍Bir avazda doğurun inşallah ☺️🙏🏻Benimde 21 . Haftayayız☺️