Ben de e bebekten wee baby nin damaklı 0-6 ay olanını aldım 1 adet. Hazırda bulunsun diye çok pahalı olsun istemedim. ilk çocuğumda Philips Avent almıştım birer set, biri 0-6 ay diğeri de 6-12 mi ne öyle bişeydi ama öylece durdular,verdiğim para boşa gitmişti o yüzden bu sefer çok para vermek istemedim 😊 bebekten bebeğe değişiyor zaten hanımlar 😉