Bebisim12345 oğlum daha bir aylıktı eşimin 23 yaşında erkek kardeşi vuruldu öldü, onun ismini koymak istiyor eşim erkek istiyor bende istiyorum 3. Ne zaman yaparız belli değil sonuçta ozamana üzerinden kaç sene geçmiş olur şimdi daha senesi olmadı . Oğlum doğmamış olsaydı koyardık ama doğmuş ismini koymuş kimliğini çıkarmıştık 🤷🏽♀️ Yüne de rabbim herkesin gönlüne göre versin canım