Cicegim1 benim oğlan da aynı tepkileri veriyor kıyamam onlara yaaa 😇😇 kendileri küçük ama akılları yürekleri o kadar büyük ki 🥰🥰 benim oğlum da kardeşi doğduğunda 5 olacak nasipse, anne ben kardeşimle oynarım onu sallarım sana yardım ederim diyor, resmen ağlıyorum,hormonlar zaten tavan bu aralar, 28 haftalık olduk bizde doğum nasipse mayısta. Allah herkesin yardımcısı olsun 🤲