Tuba-27 yine gittiğinde sor istersen canım hastaneye indirim oluyor mu diye ,ben ilk hastaneye sorduğumda Oyak geçerli değil başka bir sendika adı vermişti bende eşime sordum dediği sendikayı eşimde öyle bir sendika yok askeriye de dedi sonra internetten baktım Oyak’ın geçerli olduğunu gördüm diğer randevumda Oyak’tan yararlanmak istiyorum dedim direkt indirimi uyguladılar