Ayseege6156 Erhil pijama almadom ama yarım atlet emzirme atletleri ve kilot almıştım 1-2 ay önce gazla fazla almıştım bide şuan kullanıyorum aşırı memnunum çok kaliteli biraz pahalı indirimdeyken kaçırmayın derim herzaman indirim yapmıyorlar
Smyrhkn123 Ben gecelik aldim sayfamda fotografi var biyere yorum yapmistim kalitesi kumasi cook guzel cok begendim
Erhil Lena lohusa pijama takımı 89 sabhlıkta 60 dı hoşuma gitti aslında ama kararsız kaldım bugun alayım o zaman evimize yakın kaçırmayaym indirimi
Mimti Erhil Ben de Suwen’in o takımlarına bakmıştım ama internetten bakmıştım sonra tükendi. Almadığıma pişman oldum. Mağazalarda var mı şuan, ona göre ben de mağazadan alayım☺️
yesilkahve Ben gecelik, pijama ve iç çamaşırlarını kullanıyorum. Kaliteli, kumaşları çok iyi evet ama diğer markalara oranla pahalı olduğu için o parayı hakedecek kadar kaliteli bulmuyorum ben
34_21_23 Erhil çok seviyorum ürünlerini bir pijama takımım var 4 yıldır hiç birşet olmadı. Hastanede giymek için bi tane beğendim oda bedeni yoktu çok üzülmüştüm 🤷🏻♀️
Simge16 Hem anneme hem kendime pijama takımları aldım indirim zamanlarını takip edip almak lazım yoksa pahalı bir marka biz memnunuz
Nurov Saçma pahalı bence, aynı kaliye tonla mağaza var, ben butiklerden aldım baya da kaliteli güzel aldıklarım
Mimti Erhil Güle güle güzel günlerde giyin inşallah❣️ İndirim ne zamana kadarmış peki biliyor musunuz☺️
Alperefet Erhil ben ordan lohusa takımımı aldım başka mağazaların kalıpları hep dar geldi bu marka çok rahat geldi
Erhil Aysbabe şimdi İnternet sitesine özel indirimlerde var çark falan çeviriyorsun ekstra indirim oluyor kızlar