Nisanurunannesi3850 dedıgın gibi gunu gununu tutmuyor bende tekırdagında dogum yaptım doktorumda o kadar memnundum ki herkese onerıyodum sonra ikinciye hamile olunca ona gıttım kanama sıkıntım felan oldu inan doktor ilgisiz geldı aynı doktor dogumda cok iyiydı ama hastası felan da coktu bole aylar oncesınden randevu anlıosun felan gunu gununu tutmuyor dedıgın gibi dogumda ıyı olurlar ınsallah