Feride34 [silindi] listede şunu veya şunları yiyebilirsin bu olmazsa bunu gibi yazmazsada söylersiniz çeşit yazın diye
[silindi] Malidlgz ilaç kullandirmiyor derken canım ben normal kullandığım tiroit hapı mi hala içiyorum ? Çünkü iciyodum kaç senedir doktorda bana eskiden şey demişti ilerde hamile kalirsan bile bu ilacı kullanman gerek
Malidlgz [silindi] canım şöyle bisey ben troide hastayken ilacı bıraktım icmeyecem diye elimden attım tedavi olmadan ilaçsız değerlerim.normal değerlere indi çok şükür şuan bir sıkıntı yok üç senedir ilaç kullanmıyorum doktor gebelikte kullan da demedi henüz
Tommbik [silindi] bende sendenim 85 kiloyum hamile.kaldim doğuma kadar bilmiyorum ne olur ama.yememedikat ediyordum
Ebru1234 [silindi] hayir tabiki dikkat etmis halim bu 😆 o konu hakkinda pek bilgim yok ben tam tersi durumu yasiyorum hep 🙈