Irem13333 Bugun tam 40 hft girdim demin peçeteye kanli sumuk gbi bir sey gekdi azdı ama Akinti gibi dogum belirtisi mi lutfen yardim edin
CemSeda Irem13333 benimde dun sabah geldi pembeliydi hafif ara ara gelmeye devam ediyo az az agriniz varmi benim hafif hafif oldu sonra gecti
CemSeda Irem13333 ahh ne guzel valla en azindan açilma baslamis bende gittim çamaşirima su siziyodu ama sifir aciklik sancida yok yarin tekrar gidicem kendi doktorum yoktu gelen su degil dediler ne geliyo anlamadim
Irem13333 CemSeda suni sanci vermezler mi sana hani Nisan geldi ya gel demediler mi yatış vermediler mi