Ahh canlarım o yollardan bende geçtim şuan çok iyi anlıyorum sizi. Yalnız gerçekçi olalım lütfen…
İlk defa doğum yapıyorsunuz; karnınızdan ilerleyip vajinanızdan yaklaşık 3-3,5 kg bir bebek çıkıyor ve siz hiç ağrı hissetmek istemiyorsunuz😀 mümkün mü? Anestezi yoksa işin içinde mümkün değil. Çünkü o bebeğin kafası o kanalda ilerlerken esniyor oralar ve yırtılıyor vs … 4360 kg bebeğim doğdu. Devlet hastanesinde.Normal doğumla. Suni sancı yok, epidural yok, çatır çatır doğurdum. Sancılarım son iki saatte bayıltacak gibi oluyordu. Doktorların her muayenesinde acım daha fazla oluyordu( ki alttan muayene her zaman açılmayı kolaylaştırır iyi birşeydir yani çok hassas olmayın bu konuda) kilolu bebek doğuranların kesisinin ve dikişlerinin olması çok normal. Bebeği 2.5 kg olanların daha kolay daha az sancılı doğum yapması çok normal. Her kadının doğumu farklıdır. Benim doğurduğum kiloda çocuk doğuran kadınların benim gibi olaylar yaşaması çok normal mesela. Kadın ordan yazıyor yok efendim premsesler gibi doğurdum dikişim de yok nasıl doğum yaptım anlamadım ihihihihi falan yazıyor. Karrdeş 2.5 kg çocukla 4360 arasında nerdeyse bir çocuk kadar fark var ashahhaha 😀 tabiki ağrın olmaz. Tabiki premsesler gibi doğurursun. Anladınız mı? O kadar takılmayın bu konulara. Bu arada özel hastanede doğum yapmakla devlette doğum yapmanın en büyük farkı nedir biliyormusunuz? Bir sağlıkçı olarak söylüyorum sen devlette nereni yırtarsan yırt, ölüm tehlikesi yoksa seni asla sezaryena almazlar. Bende sırf sezeryan olmamak adına devlette doğum yaptım. Herşey çok güzeldi Allah hepsinden razı olsun. Bu arada doğum anında yaşayacağınız acının farkında olursanız ve bunu birkaç gün sonra hatırlamayacağınızı bilirseniz doğum çok kolay ilerliyor. Ben tam olarak suyum geldikten 24 saat sonra hastaneye gittim. Nişanım ve sancılarım 24 saat sonra geldi çünkü. Sancılarım da 4 dakikaya düşünce hazırlandım hastaneye gittim. Ama keşke diyorum biraz daha bekleseydim birkaç saate doğrururdum ne güzel ashaha 😀😂