Merhaba, elma yemeyi dener misin? O çok fazla hafifletir☺️ Salatalık, leblebi bunlar mide yanmasına birebir. Sağlıkçı olarak söylüyorum. Bende bunları yerim baktım olmuyor bi rennie çiğnerim. En kötü bir nexium içerim. İşte o an benimde vicdanım rahatsız oluyor