Arkadaşlar sabah 4:50 gibi nişanım gelmiş peçeteye iki defa geldi birinde çok hafif pembe birinde biraz daha kırmızıya dönük. nişandan birkaç gün sonra sancı başlar sanıyordum ama benimki sanırım hemen başladı. belim zatem ağrıyordu arttı iyice ve karnım ağrıyor sanki birazdan regl olucam gibi. regl ağrısından tek farkı belli aralıklarla kasıklarıma da bir ağrı giriyor. bir iki defa girdiği için şu anlık dakika tutmadım ama hemen başlamış olabilir mi? yalancı sancı çok yaşadım haftalarca ama bu onun gibi değil sanırım.